Stäng Login avstängt

Blandat - Vad hände med SKAWARS?

Av:
Don Emilio de la Guetto
Postad:
2005-05-16
Bigups:
0
Läst:
2737
  • souldjah1

Man

Bigups:
    1

Postad 2005-05-17

hehe, e ni rent varma?

• ViRuSLuNGaN

35 år, Man

Bigups:
    1

Postad 2005-05-17

rottspojken han kan han han är förjävlig helt rent sagt så att säga allså lixom vadå lixom

see you brother today and tomorrow he is gone
  • kärlekskrigare

29 år, Kvinna, Tyresö

Bigups:
    1

Postad 2005-05-17

lyckligtvis finns det förståndiga människor som kommer med konstruktiv kritik..

..oturligt nog är du inte en av dem!

Let's get together and feel alright..
  • Freddy Ape

33 år, Man, Göteborg

Bigups:
    19

Postad 2005-05-18

Colorblind: jag förstår nog din poäng. men vem är allsmäktig nog att dra gränsen? visst, skawars-crewet kanske. men... ja... såatteh... jag vet inte. jag får bara en liten skräckvision som vrids lite åt samma håll som ett inlägg av allas vår kärlekskrigare tidigare slängde in här (visst, det var väl lite väl extremt, kanske... men ändå). när går bortrensandet av "onödiga" inlägg och trådar över gränsen och blir elitism? elitism skulle mycket väl kunna vara det bästa för att få upp standarden på detta forum, men det kanske riskerar at bli lite träigt, dock...

å andra sidan får jag nu även en liten vision om att mitt pladder går händelserna i förväg... men ändå, fundera lite och kommentera för i h-vete!

peace

sveriges reggaescen behöver mera dist!
  • Color Blind

35 år, Man, Borås

Bigups:
    739

Postad 2005-05-18

Du har så rätt. Men läs mitt andra förslag (Förrgår 22:29:11). Där får var och en sätta sin egen gräns.
    När det gäller träighet och elitism så föredrar jag nog det än en massa tramstrådar och intetsägande eller elaka inlägg... men det är ju min åsikt, och den ska inte prackas på någon annan.

En väl avvägd kombination kanske. En liten striktare hållning från administratörernas sida (förutsatt att dessa anser det vara nödvändigt och har den tid som krävs etc.) samt en vansinnig kragryckning hos oss användare!

• winald

36 år, Man, Göteborg

Bigups:
    7

Postad 2005-05-18

Handen är uppe. reggaen håller på att bli "folklig" och då komemr folket in på communityn. MEn jag diggar dem:-)

http://www.myspace.com/ajwinald
  • RiotGirl

36 år, Kvinna, Eskilstuna

Bigups:
    11

Postad 2005-05-18

Jag har varit här i mer än ett år. Det var skojigare i början, men helt värdelöst är det inte nu;)

• Freddy Ape

33 år, Man, Göteborg

Bigups:
    19

Postad 2005-05-18

fan, jag fattar inte riktigt vad alla klagar på egentligen. jag tycker det är helfestligt på skawars. har varit här himla länge. tycker inte det är så illa. är det det, verkligen?

• kärlekskrigare

29 år, Kvinna, Tyresö

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

det är ingen som är direkt konkret i sina klagomål. vet inte om jag ska känna mig träffad! tycker personligen att meningsskiljaktigheter är kreativa =) de ger en tillfälle och motiv till att tänka över sina åsikter.

• Color Blind

35 år, Man, Borås

Bigups:
    739

Postad 2005-05-18

Meningsskiljaktigheter är en sak - påhopp och elakheter en annan!

Skoj och ståhej är en sak - trams och medvetetet irriterande en annan!

• Freddy Ape

33 år, Man, Göteborg

Bigups:
    19

Postad 2005-05-18

jo, det är sannt. men bara man gör det smakfullt tycker jag att påhopp, trams o dyl är ganska okej. fast det är en himla delikat balansgång...

• Freddy Ape

33 år, Man, Göteborg

Bigups:
    19

Postad 2005-05-18

ehm... SANT, menar jag...

• Sylfaen

31 år, Man, Uppsala

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

vad har reggae-jocke tagit vägen? han som va så snäll och trevlig

hur snabbt vill du att det ska gå?
  • sundman

35 år, Man, Helsinki

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

ni kan väll starta nån form av reclaim the skawars grupp...
    som istället för att klaga lägger in lite sköna trådar själva..

• sickboy

39 år, Man, Domsjö

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

En moderator i varje forum och tydligare regler borde kunna höja standarden på diskussionerna.

Eternal suffering awaits anyone who questions
  • kärlekskrigare

29 år, Kvinna, Tyresö

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

känns inte helt bra. tycker inte att man borde skapa en storebrors-feeling i ett trevligt webbforum som Skawars. Vad kommer härnäst? Egna forum-kategorier för VIP-skawarriors? Alla som varit med mer än ett år får förmåner?

Nej, jag tycker att skawars-forumet är bra som de är!

• Color Blind

35 år, Man, Borås

Bigups:
    739

Postad 2005-05-18

Nu tycker jag att du tar lite för hårt på det hela. Det finns väl ingen som vill ha något VIP-skawars. Och personligen anser jag att det inte spelar någon roll hur länge man har varit här. Många, däribland jag själv, vill dock att det ska hållas på en mer seriös nivå. Fast om majoriteten och administratörerna tycker anorlunda är det det som gäller!

Det är detta som tråder behandlar...

• adebesi

32 år, Man, Kungsbacka

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

tycker ändå att skawars håller standard...det är ju många äldre som klagar på att "känslan" är borta, men så är det väl alltid när det kommer nya? :P och användare som är för oseriösa och elaka har väl blivit bannade förr? Är det en höjning av ribban som diskuteras?

Skawars är i mångt och mycket en oas där moderatorerna har varit väldigt toleranta. Det posetiva med detta är att man kan tycka till ganska fritt, det negativa med detta är att folk som inte har så mycke att säga, säger det ändå. Det är ju en avvägning som teamet får göra och som de hittils har skött förträffligt, en eloge till er!

Man stöter alltid på idioter när man har med människor att göra, man kan liksom bara inte förbjuda dem...

en del de hittar inget, en del de hittar allt
  • souldjah1

Man

Bigups:
    1

Postad 2005-05-18

skawars...

• RiotGirl

36 år, Kvinna, Eskilstuna

Bigups:
    11

Postad 2005-05-19

Jag klagar inte på Skawars som community, utan på vissa individer som irriterar så gott som alla här inne. Visst, vi alla kan flumma iväg, dra dåliga skämt och glida ifrån ämnet...men det tycker jag är helt ok, annars blir det ingen humor i det hela. Och ett gott skratt förlänger ju tydligen livet. Men dessa personer som medvetet beter sig som puckon förstör stämningen big style.

Men precis som Adebesi så tycker jag att Skawars "ledarna" är hyvens pojkar.

Skriv ett inlägg

Logga in eller registera dig för att skriva

Senaste händelser

Senaste inläggen

Prenumerera