Blandat - Polis våldtog 16 årig flicka
- Av:
- MrSound
- Postad:
- för 1 månad sedan
- Bigups:
- 0
- Läst:
- 1483
Sida 1 av 3
Sida 1 av 3
Skriv ett inlägg
Logga in eller registera dig för att skriva
Senaste händelser
-
Sweet Tune skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 3 veckor sedan -
Ryzhik skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 3 veckor sedan -
Original Sandman skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 3 veckor sedan -
aka.Simeon skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 3 veckor sedan -
Brealistic skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 3 veckor sedan -
Brealistic skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 3 veckor sedan -
Joakim Romantic skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 1 månad sedan -
aka.Simeon skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 1 månad sedan -
Joakim Romantic skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 1 månad sedan -
aka.Simeon skrev ett inlägg i tråden Polis våldtog 16 årig flicka för 1 månad sedan
Senaste inläggen
-
Tips på ska-artister?
»
Av Knullruffs för 6 minuter sedan
Veckans gäst-dj´s på Ma...
Av Reggae-Anders för 15 minuter sedan
Dubsjuk?
Av sun-rem för 1 timme sedan
Twang System - Success
Av Twang System för 1 timme sedan
2010 Dancehall
»
Av yem-i för 1 timme sedan
[VIDEO] Ny video med My...
Av Ras Laban Dan för 2 timmar sedan
PARMANENT ROOTS DISCIPL...
Av djm för 3 timmar sedan
Låtar med "upptempo"
Av arre-_-94 för 3 timmar sedan

23 år, Man, Uppsala
Postad för 1 månad sedan
Korrupterat system på hög nivå, när ska sverige vakna och se vilken sjuk värld vi lever i.
Rebellion is a must.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6559910.ab
23 år, Man, Umeå
Postad för 1 månad sedan
hellsingfors?
39 år, Man, Sundbyberg
Postad för 1 månad sedan
Det där var väl lite långsökt va?
En enskild äcklig, maktmissbrukande pervers idiot är ju knappast representabel för hela Sveriges poliskår. Känns som du var lite väl desperat i ditt omkullkastande av babylon. Lite bättre får du allt göra nästa gång.
Mycket tragisk händelse dock.
24 år, Man, Kungsbacka
Postad för 1 månad sedan
Rootsbwoy, kom igen nu, värst vad lätt du hade för att kasta sten, vaknat på fel sida? bättre hålla negativa vibbar utanför.
vedervärdigt, domarna måste vara våldtäktsmän dom oxå..
23 år, Man, Lund
Postad för 1 månad sedan
håller med Rootsbwoy, straffet kan ju diskuteras men blev ju ändå villkorligt + böter till flickan + av med polisbrickan.
33 år, Man, Luleå
Postad för 1 månad sedan
Han är ju trots allt polis ju, han är ju god i grunden. ELLER??
Jag tycker att man som polis skulle få dubbla straff med tanke på branschen. Kapa honom vid knäna eller bättre hugg honom vid roten.
En enskild händelse? Det är inte första, enda eller sista maktmissbrukaren. Han har ju bara en hel drös idioter han känner bakom sig, som jag antar man som just polis absolut inte vill ha att göra med, just för att man vet hur ens Coppers fungerar. Snuten är 1. Poliskåren är en stor sammansvärjning runt en väldigt fördömande bok. Denna bok har små kryphål uppborrade av dessa vidriga maskar vi kallar rättsväsende. Allt i rättvisans namn.
Han och hela resten av kåren får domen av mig som följande. Dubbelt upp, punkt.
Fast vem är jag att döma?
19 år, Man, Kungsbacka
Postad för 1 månad sedan
man borde skicka våldtäckt männen till amerikanska fängelser, så de får känna hur det känns
23 år, Man, Umeå
Postad för 1 månad sedan
hehe, det är fortfarande finland och finnarna vet vi ju hur dom är..
39 år, Man, Sundbyberg
Postad för 1 månad sedan , som svar på denna kommentar
HA HA, tänkte inte ens på det. Sketakul. När skall Sverige vakna upp och inse vilken sjuk värld finnarna lever i?
15 år, Man, Uppsala
Postad för 1 månad sedan
Jag antog att detta handlade om GÖRAN LINDBERG, äcklet. Men är det chockerande? visst är det hemskt, speciellt när de tilltalade är personer som ansvarar för våran trygghet och tillvaro.
Men bara för det måste man inte generallisera hela poliskåren, det kunde lika gärna kunna varit en djurskötare, en doktor som gjort det här, you name it.
Dessa mentalt störda människor har ju ingen moral, de har heller inget samvete. Göran lindberg ville ju ha Jämstäldighet inom poliskåren? Sen får man reda på att han har haft gruppsex med mineråriga, varit involverad i sexhandel etc.
Men antar ändå att, anledningen till att politker, polischefer, säpopoliser åker fast för sånt här skit är väl för att dom är just maktgalna. De har väl ett behov av att styra och ha makt. Då kanske man inte tycker att det är helt fel att misshandla, våldta och sexhandla..
Tycker dock inte att det är särskilt kul när folk här omkring skriver jävla snutjävel bara för att ett par maktgalna idioter ställer till med sånt här. Facinerande hur det i vårat samhälle är socialt accepterat att tycka illa om polisen medan om man tycker illa om invandrare så blir man påhoppad direkt. Samma princip fast med olika konsekvener.
Visst är poliskåren smutsig och korumperad. Men att sitta och skriva Rebellion is a must är väl ändå ganska bizart?
fortsätt förakta allt vad ideoligin inom det politiska systemet förespråkar, vårat rättsystem. Gör "rebellion", vad händer sen? Tvivlar på att det blir bättre efter det.
23 år, Man, Umeå
Juniah. Jag tror inte jag kan ta den här diskussionen just nu.. men rebellion is a must. Hur ska vi annars kunna få bort demokratin?
Västerås
Svar till aka.Simeon:
Få bort demokratin? Demokrati är bäst!
23 år, Man, Umeå
Svar till motin: det känns som att jag måste ta fram stora argumentskjutar bössan igen eller så svarar jag ungefär lika dant tillbaka.. nääähäääääää.
Västerås
Svar till aka.Simeon:
Du får ta fram vilken bössa du vill men folkstyre känns för mej som det ultimata, min personliga åsikt.
28 år, Man, Trångsund
Postad för 1 månad sedan
demokrati är ju fan inte bäst, bästa vore ju diktatur med nån som fattar nåt som bestämmer för folket förstår iaf inte vad som är bäst för dom... men att hitta en diktator som verkligen vill det bästa för folket är ju fan inte det lättaste, får väl bli demokrati så länge tills man tröttnar på att bli rövknullad av sin granne...
jag tycker man ska bojkotta polisen, skaffa varsin bössa med oöndligt antal skott och låta frihet råda! tufft, men rättvisare än nu iaf...
23 år, Man, Umeå
Svar till mythic:
big ups man, du framstår ofta som en kille med koll!
Heldre än god "diktator" än en elakartad demokrati, om man erkänner Davids koppling till Selassie I så borde det självklara vara att haila upp Zera Yakob som king of kings of creation.
25 år, Man, Huddinge
Postad för 1 månad sedan
Ord som »god« är ju oerhört subjektiva och det borde ju bara visa hur inkonsekvent ett uttryck som »god diktator« är. God för vem? Den homogena folkgruppen svenskar? För såvida vi inte samtliga delar samma åsikt så kan han aldrig representera oss allihop. Bara i den här tråden skulle vissa användare vara alienerade av en diktators styra ... oavsett vilken åsikt han representerar.
Den intellektuella elitismen som sätter sig över demokratins relevans med hänvisningen till att stora folkmassan i sin okunnighet inte vet sitt egna bästa är bara vedervärdig. Det är ju fascinerande hur många människor det finns som ser sig själva som en av ytterst få människor med välgrundad åsikt och tanke. Att man särskiljer sig själv från den stora okunniga grå massan. Det är liksom falsk matematik.
Förstår dock inte vad statsstyresdiskussionen riktigt har att göra med en finländsk våldtäktsman som råkar vara anställd som polis.
28 år, Man, Trångsund
Postad för 1 månad sedan
polissnubben som är våldtäcksman är ju vedervärdig och borde få ett hårdare straff eftersom han ändå ska representera ordningen som någon skrev längre upp...
och en god diktator är är enligt mej en sån som är god för allmänheten inte för någon speciell. det du behöver för att leva. du ska ha mat och husrum, vård, utbildning m.m. du behöver inte ha bil eller cykel och liknande. han ska bestämma så att alla har samma rättigheter och samma skyldigheter. han ska leva på samma villkor som oss andra, inte ha ett palats i guld där han pekar med hela handen ifrån. han kan ha demokratiska möten för att se vad som behövs o.s.v.
men ja nu hängde jag ju iofs med på en diskussion som inte hörde hemma här så ignorera allt jag sagt och ta på er skorna, ta finlandsbåten över sjön och häng snuten!
31 år, Man
Svar till Joakim Romantic:
Smartaste man läst på skawars på ett tag!
31 år, Man
Svar till Juniah:
Vänta tills du har blivit trakaserad av dem som ska skydda dig. Alla poliser är inte maktgalna och korrupta men det finns nog få yrkeskårer där folk med just de egenskaperna är så starkt representerade. Att poliskåren är högervriden och sällan sen med att visa (självklart inte officiellt) sina sympatier gör det ju inte lättare för folk med mindre elitistisk syn på samhället.