Blandat - Vad jobbar folk med?
- Av:
- Nino Selänne
- Postad:
- för 1 månad sedan
- Bigups:
- 1
- Läst:
- 5119
Sida 1 av 7
Sida 1 av 7
Skriv ett inlägg
Logga in eller registera dig för att skriva
Senaste händelser
-
MaZZe skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 1 vecka sedan -
Original Sandman skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
Natty Wallo skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
Original Sandman skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
King Coffee skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
Natty Wallo skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
rasta_defenda skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
Kapten Dread skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
Vicko! skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan -
Choppa Lover skrev ett inlägg i tråden Vad jobbar folk med? för 3 veckor sedan
Senaste inläggen
-
Digimixtape från Fast F...
Av Tuff Ryder för 1 timme sedan
Tyga Man "bo nobel taio...
Av nitelife för 4 timmar sedan
[VIDEO] Ny video med My...
Av Viktorious för 7 timmar sedan
??Roffe Ruff??
»
Av Viktorious för 7 timmar sedan
In your speakers...?
»
Av Smalltownboy för 8 timmar sedan
Creation is a must
»
Av Rosé för 8 timmar sedan
Anthony B
Av IrieItes för 10 timmar sedan
[Mix] Dubstep mix "Brow...
Av Natty Wallo för 10 timmar sedan

23 år, Man
Postad för 1 månad sedan
Rubriken kräver väl egentligen ingen längre förklaring. Är lite nyfiken på vad folk gör för brödfödan helt enkelt. Trivs ni? Schysst lön?
Själv är jag ute på ett långtidsvikariat på en förskola där jag eventuellt blir kvar fram till sommaren och trivs hur bra som helst. Är egentligen utbildad fritidspedagog men har kommit på att det är roligare att arbeta med de yngre pickneysarna...Rätt skönt att tjäna lite pengar också för en gångs skull.
24 år, Man, Sundbyberg
Postad för 1 månad sedan
Skottar snö o i vår blir det sandsopning.. sen e det semester igen! :)
Man, Norrtälje
Postad för 1 månad sedan
XXX
19 år, Man, Kungsbacka
Postad för 1 månad sedan
jag kör diverse vikariat och svart jobb
20 år, Man, Solna
Postad för 1 månad sedan
Jag pluggar militärhistoria nu en termin. Har tidigare jobbat som vaktmästare, på café, som telefonförsäljare, turistguide, på ålderdomshem, lärarvikarie, hjälpt till på bondgård (ah country me seh!) och på LSS-boende. Har även jobbat en hel del hemma med manliga saker som att hugga ved, röja skog, mata får och annat karligt man får göra om man är fet godsägare som jag.
35 år, Man
Postad för 1 månad sedan
Big up all the butchers, guides, students of life and military history (u a serious man, huh?), and all the cultivators and jugglas of herb. But above all, big up to tha hustlas!!
(student selv, jeg.)
20 år, Man, Solna
Postad för 1 månad sedan , som svar på denna kommentar
Svar till JahTea Manifest:
Learning the art of sound war seeen!
26 år, Man
Postad för 1 månad sedan
militärhistoria, kan nog vara det värsta skit jag hört någon plugga. historia är nog meningslöst och sedan ordet militär framför det. puh
ne det där med att jobba kan reinfeldt hålla på med. vila?
20 år, Man, Solna
Svar till djm:
Jag gör det ju inte för din skull direkt..
26 år, Man
Postad för 1 månad sedan
inte för din egen heller va?
ne jag tror på det här med ufo hunter faktiskt. jag har på senare lagt märke till att det finns space invaders tillomed här på skawars. dags att börja fånga in dom
23 år, Man, Lund
Postad för 1 månad sedan
djm är säkert Office-typen!
20 år, Man, Solna
Svar till Choppa Lover:
Jo, för jag får studiebidrag och slipper bo hemma. Sen tycker jag historia är kul så lika bra att läsa nåt man gillar. Huruvida jag har användning för det sen kan däremot diskuteras.
35 år, Man
Postad för 1 månad sedan
Big up choppa. Strategi er ikke meningsløst. Store menn har lagt mye tanke og styrke i kunsten av å drepe hverandre. Dumt det, selv om det kanskje er naturlig. Men bare at de har lagt så mye i det bringer ut det beste i mange mennesker.
Og SunTzu er bra for alle.
I gamle Kina for lenge siden var det et land med femti fylker og når de skulle krige seg i mellom så gjorde de det med musikk. Ekte soundclash!! Det er militær historie det- Og militær fremtid...
26 år, Man
Postad för 1 månad sedan
skönt att du håller med mig. du är välkommen att jaga ufon när du utbildat dig färdig inom militärhistoria. då kan jag med säkert kort säga att det inte var ett flygplan, med militärexperten da chopper i teamet. fattas bara en psykolog nu. någon med mer än 2 års utbildning? annars tar jag det själv
som synes finns space invaders..
26 år, Man, Haninge
Postad för 1 månad sedan
Jafan djm, ska vi inte börja köra det här med ufo-hunting? Jag kan hålla i kameran o recruita lite galningar, alla som e sugna skicka ansökan till mig...
21 år, Man, Oslo
Postad för 1 månad sedan
Jobbar på dagis (eller vad det heter på svenska numera? förskola?), tjänar väl inte så mkt pengar att jag blir rik, men älskar jobbet. Och får iaf nog över till att finansiera en del av mitt skivsamlande.
Man, Oslo
Postad för 1 månad sedan
Arbetssökande, frilansar och gör lite svartjobb.
20 år, Man, Malmö
Postad för 1 månad sedan
jag pluggar etnologi i lund efter en termin av mellanösternstudier, innan dess har jag jobbat på teater, som vaktmästare på konsthallen, medlemsvärvare åt SAK, barista i köpenhamn och lite andra krimskramsjobb, häleri och så...
28 år, Man, Trångsund
Postad för 1 månad sedan
jag lägger svart
23 år, Man
Postad för 1 månad sedan
Många svartjobbare, så det är er jag får skylla på när apelsinerna inte räcker till alla på mellis :)