Blandat - Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix
- Av:
- King Coffee
- Postad:
- för 10 månader sedan
- Bigups:
- 3
- Läst:
- 1074
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2
Skriv ett inlägg
Logga in eller registera dig för att skriva
Senaste händelser
-
King Coffee skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 8 månader sedan -
KingRock skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 8 månader sedan -
KingRock skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
Smalltownboy skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
Intesärapararispalite gav en bigup till tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
Intesärapararispalite skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
KingRock skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
Joker skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
King Coffee skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan -
KingRock skrev ett inlägg i tråden Det lackar mot Jul - Utmaning: Årets Julmix för 9 månader sedan
Senaste inläggen
-
Tv Serier pt 2
»
Av Confetti för 1 minut sedan
Era favoriter på dessa ...
»
Av Choppa Salomon för 44 minuter sedan
Saxon Sound till Stockh...
»
Av Reggae-Anders för 7 timmar sedan
Jahtari & Solo
Av Joakim Romantic för 7 timmar sedan
Creation is a must
»
Av Lama för 8 timmar sedan
skivor till salu
Av Viktorious för 9 timmar sedan
UPPSALA 4/9: Tesfa meet...
Av Tesfa för 10 timmar sedan
In your speakers...?
»
Av Rebel i Lion för 11 timmar sedan

Man, Eskilstuna
Postad för 10 månader sedan
Mindre än två månader till julafton! Dax för Uffe, call-u-one m.fl. att fatta rattarna på mixerbordet och blenda ihop årets Julmix o ladda upp här på Skawars...
Har laddat upp lite inspiration som jag gjorde inför julen 2007 med samplingar från låtarna på skivan King Coffee - El Pal Mar.
Klicka här för att lyssna!
Se detta som en tävling utan begränsade regler och med enbart vinnare. Alla bidrag delar segerns sötma och när julen infaller har Skawars berikats med kreativt återanvänt material som alla Skawarsanvändare kan dansa till när julklapparna är utdelade och julglöggen värmer blossande julekinder!
31 år, Kvinna
soft initiativ.. haha helt jävla vild dance tune det där. gillar särskilt ca 2 minuter in fast har ännu inte lyssnat klart hela kanske blir ännu bättre :)
keep it up!
31 år, Kvinna
jag har köpt en cykel... den är grön gul röd!
5 år, Man, Saint Peter Port
Kul idé! Får se om jag hinner göra nåt.
Man, Eskilstuna
Det ser jag verkligen fram emot - skulle va riktigtt kul!
5 år, Man, Saint Peter Port
Måste låten ha med jul att göra?
Hoppas inte. Här är mitt bidrag: Coincidence.
19 år, Man, Norrköping
Mixa ihop lite äkta "christmas carols". Det skulle vara kul!
Man, Eskilstuna
Postad för 10 månader sedan , som svar på denna kommentar
Svar till uffe:
Hej, det här var ju julstämning så det räcker! Kommer lätt att gunga med familjen kring granen till dessa toner!
Kan hålla med sXor att min mix är för mycket techno för att egentligen passa SW.
34 år, Man, Luleå
Pappas bidrag! (=
15 år, Man, Uppsala
Postad för 10 månader sedan , som svar på denna kommentar
Svar till PapaRock:
Fan va fet!
Man, Eskilstuna
Postad för 9 månader sedan , som svar på denna kommentar
Svar till PapaRock:
Riktigt bra! Du leder!
34 år, Man, Luleå
Postad för 9 månader sedan
Tackar!!
En till!! haha
34 år, Man, Luleå
Det var kul ju!
En till!! Ho ho ho!
34 år, Man, Luleå
Blås ut ljusen om ni lämnar hemmet eller skall lägga er!!
Man, Eskilstuna
Postad för 9 månader sedan , som svar på denna kommentar
Svar till PapaRock:
PapaRock, du är stormästare i den här disciplinen!
Jädrigt snygga videos, i samma suggestiva anda som de grymt tunga jul-dubarna! Min favorit är Silent Dub Xmas! Grymt!!
27 år, Man, Uppsala
Ja jävligt grymma och psykedeliska dubar och videor Papa! Känns som man fått nåt slags dödsknark i glöggen när man kollar på dubvideorna!
34 år, Man, Luleå
Tack! Det värmer i kylan att höra dessa ljuva ord. Det är ironi som driver fram julen i dessa, därav den suggestiva vinkeln.
Joker: Kanske ställa undan starkvinsglöggen fram till julaftonen, för att ta fram den när tomten knackar på. Häva honom i fyllan och steka honom i öppna spisen och ge honom som mat till grisen. (=
Tack än en gång! Det är ju väldigt skumt det här med jullåtar. Svår men rolig uppgift att ta sig an. Det kommer nog fler.
29 år, Man, Luleå
yes papa, grymt grymt! kul att se att du är så kreativ! älskar dina spejsiga videos! BIG UP!
36 år, Man
papa R you is cool.
34 år, Man, Luleå
Jazz i början, sen blidde det typ nån 3/4 del