Stäng Login avstängt

Dancehall - Beenie Man & Machel Montano @ Göta Källare

Av:
funk_mode
Postad:
2010-06-23
Bigups:
0
Läst:
1645

Taggar: Uncle Eric Youthman Rodjah Fabulous G Xlent Leafnuts HD Dancers Machel Montano Rigo Beenie Man El Medico Raizer Kantana Beedee SickinHead

• funk_mode
    Bigups:
    34

Postad 2010-06-23

Maestro Entertainment & Electric Garden presenterar stolt: Summer Superfest featuring Beenie Man & Machel Montano + SUPPORT : El Medico (Cuba) • Raizer (Jamaica ) • Kantana (Jamaica ) • Beedee (Nigeria ) • SickinHead (Jamaica ) Rigo (TOPAZ ) • HD Dancers • Stilt JumpersLeafnuts SELECTORS : X-lent Fabulous G (TRINITY) • Youthman Rodjah (TOPAZ ) • Uncle Eric

Venue: Göta Källare
    29 Juni + 1 juli • 22.00-03.00 • T-bana medborgarplatsen. Tickets: gotakallare.com 08-642 08 28 • Pet Sounds 08-702 97 98 • Multi Kulti 08-643 61 29 • Sneaker n stuff 08-743 03 22 • Soundkilla 08-654 14 00 • Taj Mahal 08-21 22 81 • Visons Butik 08-842 06 65

===============================================================

http://atmosphereklubb.wordpress.com/2010/06/23/beenie-man-machel-montano-gota-kallare/

• Rastapopoulos

46 år, Man, Stockholm

Bigups:
    11

Postad 2010-06-24

Är det någon sorts dubbeldate? Tänkte mest på biljetter då jag endast vill gå ena kvällen.

• zion1
    Bigups:
    13

Postad 2010-07-01

Shit, hur kunde man missa Beenie??? Visste inte om att han var i STHLM????

• AXXEL
    Bigups:
    41

Postad 2010-07-01

hur var konserten ? 

• medoria

36 år, Hässelby

Bigups:
    21

Postad 2010-07-02 , som svar på denna kommentar

Svar till AXXEL:

Beenie Man konserten var ett skämt från början till slut.  Tack och lov började den i alla fall i rimlig tid, om man jämför med Richie Spice som kom ut först halv två. Tolv kom Beenie Man ut och var rätt energisk men sen började tekniken strula och han blev på dåligt humör och lämnade scen i protest. Sen kom han tillbaka men tekniken fortsatte strula och det märktes att han var irriterad. Spelade sina flesta hits och konserten påminde rätt mycket om den på Grönan förra sommaren. Saknade de nyare låtarna, han spelade egentligen bara Gimmie gimmie av de nyare materialet.

http://kuhmitzastylin.blogspot.com
  • AXXEL
    Bigups:
    41

Postad 2010-07-02

ok,, låter ju inte så lyckat vilket är synd då beenieman är en tung artist.

• Natty Wallo

41 år, Man, Stockholm

Bigups:
    28

Postad 2010-07-05

Kan de sluta boka artister till GK plz!!! Jag vägrar sätta min fot där då det är ett vidrigt ställe rakt upp och ner. Skulle gärna sett många av alla de som lirat där senaste 2 åren. De kan köra sina amfetamin-pumpade tribal-techno fester eller schlager partyn där.

Bojkottar det nedsolkade trash-stället totalt.

/burning babylon 24/7
  • zion1
    Bigups:
    13

Postad 2010-07-09 , som svar på denna kommentar

Natty Wallo - 2010-07-05 12:18:35

Kan de sluta boka artister till GK plz!!! Jag vägrar sätta min fot där då det är ett vidrigt ställe rakt upp och ner. Skulle gärna sett många av alla de som lirat där senaste 2 åren. De kan köra sina amfetamin-pumpade tribal-techno fester eller schlager partyn där.

Bojkottar det nedsolkade trash-stället totalt.

Vad är det för fel på GK som lokal/nattklubb? Enda problemet med just GK är att dom har idioter till vakter och ibland ljud under all kritik men just dessa 2 punkter går ju lätt att åtgärda. Övrigt är lokalen bra som nattklubb och med bra scen. Kan tänka mig förutom konserter en fungerande riktig reggaeklubb 1 gång i veckan, för det finns ju inte i STHLM! Kom nu inte dragande med Bysis och H62, dom lokalerna är inte nattklubbar!    

Skriv ett inlägg

Logga in eller registera dig för att skriva

Senaste händelser

Senaste inläggen

Prenumerera