Stäng Login avstängt

Reggae - Papa Dee släpper nytt!

Av:
Partillo
Postad:
2010-08-03
Bigups:
3
Läst:
5513

Taggar: Papa Dee Partillo Lars På Bas André Roots Uppsala Reggae Festival Jr Eric Kapten Röd Mr Policeman My Dj Friends

• MB
    MB

43 år, Man, Johanneshov

Bigups:
    43

Postad 2010-08-16

2 feta låtar även om jag personligen håller "my DJ friends" lite högre.. bra skit på många plan. Strikkly BiggediBigups!

• Neppan

39 år, Kvinna, Solna

Bigups:
    23

Postad 2010-08-16

Helt okej låtar. Behöver ett par lyssningar till dock....  :]

Jag utgår ifrån att de som är kritiska och vägrar lyssna på papa dees låtar på grund av hans tidigare handlingar och vad han har blivit straffad för, tar ut brottsregistret på alla de lyssnar på. För ni har väl koll på det? Vad alla era idoler har gjort i sina liv... hur många de misshandlat och våldtagit eller hur mkt knark de sugit i sig? .... det tror ju inte jag iallafall....

Thats why mi tek it easy - Inna mi slippas <3
  • Bongo Asher

36 år, Man, Boden

Bigups:
    72

Postad 2010-08-18

Nice ja e med i youtube videon där till Mr. Policeman näär Babylon trakasserar en på URF. det bästa ja har hört med papa Dee på väldigt längt. BIg Up Papa Dee & Partillo ...Partillo Productions

1 GOD,1 AIM, 1 DESTINY & 1 CHAPTER A DAY
  • KUNG ANNORLUDNA

42 år, Man, Luleå

Bigups:
    77

Postad 2010-08-18

Bongo: Jo, jag beklagar, jag gillar bilden dom tatt inne i idrottshallen med softa stolarna och mängden datorer och dynga uppradat så fint snutarna, i slutet av videon. Typ: "Här ska vi sitta hela dan och ta banditer."

Hahaha, vilka jäkla idioter.

Stressa av i trafiken, men parkera först

Skriv ett inlägg

Logga in eller registera dig för att skriva

Senaste händelser

Senaste inläggen

Prenumerera