Stäng Login avstängt

Reggae - Uppsala 9/1: Meditative Sounds meets Bush Chemists feat. KING GENERAL!!!

Av:
Jesperoots
Postad:
2009-11-30
Bigups:
30
Läst:
13499

Taggar: King General Bush Chemists Meditative Sounds Roots Dub King Davids style all the while

• Blessedrastaman

26 år, Man, Fjärdhundra

Bigups:
    9

Postad 2009-12-23

allright tack för svaren!

men det är ju slutsålt :/ attans!

Life is a slavery,but we brake the chaines!
  • mediadde
    Bigups:
    25

Postad 2009-12-23

Ville bara klargöra att vi bara släppt 100 biljetter så det kommer att finnas stora chanser att komma in i dörren, KOM I TID BARA. Anledningen till att vi bara släpper 100 biljetter är för att det är många som reser från andra städer och vi vill ge dom en bra chans att komma in. Med tanke på att det bara gick att köpa biljett i Uppsala och Stockholm.

Bless

Andreas Meditative

• Reggae-Anders
    Bigups:
    78

Postad 2009-12-23

Soundkilla kan ha biljetter kvar...

http://www.slagfranhjartat.se
  • Max
    Max

32 år, Man, Uppsala

Bigups:
    17

Postad 2009-12-24

För att vara på den säkra sidan är det bäst att komma i tid. Man vill ju inte sitta utanför och hallucinera som Den lille Pige med Svovlstikkerne så nära inpå nyårsafton.

Ah who seh? Go deh!
  • Reggae-Anders
    Bigups:
    78

Postad 2009-12-24

Soundkilla har sålt slut fick jag just veta...

http://www.slagfranhjartat.se
  • EduCation

32 år, Man, Uppsala

Bigups:
    15

Postad 2010-01-02

Bara en vecka kvar. Groooovt taggad!

Sylt!
  • thomas

32 år, Man, Uppsala

Bigups:
    16

Postad 2010-01-03

Kommer bli grymt! Om man kommer in...

• stahre

31 år, Man, Uppsala

Bigups:
    24

Postad 2010-01-04

Big up!!! Kommer bli fett, synd bara att lokalen är relativt liten, med tanke på hur många intressen det vart! Skulle utan tvekan få dit åtminstånde 500 pers.

Tur att man kapade en biljett i tid då! Bless

• janne303

43 år, Man, Uppsala

Bigups:
    5

Postad 2010-01-04

Hur många ryms i lokalen?

http://sthlm-underground.blogspot.com
  • stahre

31 år, Man, Uppsala

Bigups:
    24

Postad 2010-01-04

tror det är 200pers om jag inte minns fel, kanske lite mer. Var där på meditative sounds för ett tag sen, men då var det masa bord o grejjer, antar att dom tagit bort en del av det...

• Jesperoots

Man, Uppsala

Bigups:
    228

Postad 2010-01-04

jag vet inte hur många som ryms i lokalen. vågar inte gissa på nån siffra för då har man satt igång ett rykte baserat på bara en gissning.

lokalen upplever jag inte som mycket mindre än andra ställen vi spelat på och det har aldrig blivit så fullt att folk inte kommer in. därmed inte sagt att det inte kan bli fullt, för det kan ju ALLA ställen. men det kan man inte med säkerhet säga nåt om förrän efteråt. det enda rättvisa är att släppa in de först som kommer först. jag hoppas att alla kommer in men blir det fullt så blir det. i slutändan är det ägaren som bestämmer. han tänker på säkerheten och vill inte ha kaos som det kan bli när det är för trångt.

• stahre

31 år, Man, Uppsala

Bigups:
    24

Postad 2010-01-04

Nej det är sant, men min uppfattning sen ja va där senast är kanske ca 200pers... men vette fan om det stämmer eller inte. Var det 100förköps biljetter ute? Hade vart guld med stenhagen/foketspark, den lokalen tror jag är lite större. Men va fan klaga ska man inte, kommer bli fett o big up till Meditative sounds!

• påven

32 år, Man, Avesta

Bigups:
    8

Postad 2010-01-05

oh lord. jag vill verkligen komma in och hoppas att det blir mycket folk naturligtvis, men inte så mycket att det inte går att komma in.. dancehall fi ram up!

Love is lovely and war is ugly me tell ya!
  • Gunnis

24 år, Man, Knivsta

Bigups:
    8

Postad 2010-01-05

Jag Jobbar där på kvällen, (Gjorde det under Meditative i november också). Det är 220 eller 240 pers. som går in i lokalen, och jag ska försöka se till att alla bord plockas bort (Mitt jobb att släpa bort de...*suck*...Men jag kommer in fastän jag är 16, Connections ah rule!)
    I november var inte glg där, vet inte hur det blir nu, men jag tror att båda aina och civv. håller sig borta pga. Att det är en välkänd och respekterad Kock som äger karlssons (han säger att det aldrig blir problem med polis)..
    Det ska bli kul att se alla på en konsert äntligen! Nu när åldern inte hindrar mig från att komma in :P :D

The Lion will conquer over the dragon!
  • dubsweetness
    Bigups:
    19

Postad 2010-01-06

Tråden snart läst 5000 ggr!!! Well antar att det är bäst att vara på plats tidigt...

• schlook

31 år, Man, Västerås

Bigups:
    17

Postad 2010-01-06

När vi snackar tidigt, hur tidigt är det, 17.00!?! kommer att vara där, hoppas på att man kommer in.

waah!
  • Nick Tribulation

Man, Uppsala

Bigups:
    77

Postad 2010-01-06

uhm spelningen börjar 21.00 var där till 21.00.

"In The Watchtower Taking A Shower"
  • janne303

43 år, Man, Uppsala

Bigups:
    5

Postad 2010-01-08

Spelningen kan väl inte börja direkt när de slår upp dörrarna? Brukar det inte vara spelning runt kl 00? jesperoots: Kom fram å hälsa imorgon. Jag e han med störst kamera å blixt hehe

http://sthlm-underground.blogspot.com
  • Gunnis

24 år, Man, Knivsta

Bigups:
    8

Postad 2010-01-08

Förra gången började dom Spela redan 21.00, även fast det knappt var något folk där, soft för oss som Jobbade ;D
    Men jag tvekar på att Generalen kommer köra så tidigt, men några feta Plattor lär snurra från 21.00

The Lion will conquer over the dragon!
  • thomas

32 år, Man, Uppsala

Bigups:
    16

Postad 2010-01-08

Kommer man kunna köpa biljett, sen glida hem o ta det lugnt nåra timmar? Alltså, får man stämpel eller nåt?

Skriv ett inlägg

Logga in eller registera dig för att skriva

Senaste inläggen

Prenumerera